choppaloss hos MISS Lola

Här kommer du att hitta det mesta som: Kläder, skor, stövlar, väskor, smycken, porslin, accesoarer mm. Jag kommer att skriva så utförligt som jag kan om varge grej. Du skriver en kommentar med din mailadress om det är något du är intresserad av.

UPPDATERING

Kategori: Allmänt

 
 
 
Bloggchoppen kommer att uppdateras & rensas så fort tiden finns, bloggen har tyvärr varit oåtkommlig under lång tid/flera år.
Idag gjorde jag bara en chansning för att se om jag kom in & det gick... mitt mål är att det ska vara klar till 1 juni igen.
Har ni frågor eller funderingar under tiden som jag jobbar på det om något, t.e.x. om något av det som ligger choppen finns kvar, kommentera under den grejen så svarar jag så fort jag kan.
Har du andra frågor kommentera under detta inlägg.
 
Önskar alla en underbar sommar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: